Politica de retur
Cum returnezi un produs
Trimiți produsul sau produsele pe care dorești să le returnezi pe adresa Bulevardul Pandurilor,Nr.11,240312,Ramnicu Valcea,Judetul Valcea. După ce vom primi returul, te vom contacta pentru stabilirea detaliilor și finalizarea procesului de retur.
Important! Transportul coletului cu produsul/produsele returnate ,se plătește de către client.
Condiții returnare produse
-Consumatorul beneficiază de o perioadă de 30 zile calendaristice de la data livrării pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale. În cazul vânzărilor directe (contract care nu a fost încheiat la distanță), termenul de retur este de 48 de ore de la achiziție.
-Se pot returna doar produse nealimentare (precum accesoriile) care nu au fost folosite sau utilizate în orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9 - 15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale, următoarele: "produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă din cauză că au fost desigilate de consumator");
-Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului.
Încălcarea de către comerciant și furnizor a interdicției privind returul de produse alimentare se sancţionează cu amendă de la 50 la 100 de unități convenționale (între 2.500 și 5.000 lei) în cazul persoanei fizice și cu amendă de la 200 la 400 de unități convenționale (de la 10.000 la 20.000 lei) în cazul persoanei juridice.
-Produsele returnate trebuie să fie însoțite de dovada plății, în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele;
-Transportul coletului cu produse returnate se plătește de către client.
Magazinul filipartizan.ro se ghidează după Ordonanta retur OUG 34/2014.
Condiții rambursare
Condițiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe e-mail, după ce coletul de returnat ajunge la adresa de destinatie mentionata mai sus.
-NU se vor rambursa produsele care au fost achiziționate la preț promoțional (oferte, reduceri sau facturate cu un preț mai mic decât cel afișat pe site în momentul facturării). Dacă ați primit produse aflate la promoție deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa.
-Transportul NU este inclus în suma sinonimă cu valoarea rambursului, ci se achită separat de către client.
-Rambursarea poate însemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare parțială a valorii produselor (nu include taxe de transport) în cazul în care acestea sunt returnate altfel decât au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsă) etc.
Dacă rambursarea este aprobată, suma va fi rambursată în cont, în maximum 30 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilită a produselor pe care doriți să le returnați poate fi folosită pentru o comandă în magazinul filipartizan.ro.
Condiții înlocuire
-În cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactează-ne imediat pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de filipartizan.ro;
-Dacă ai primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna și vor fi înlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de Kfea.ro.
-Pentru produse care nu funcționează în primele 24 ore de la recepționarea coletului, contactează-ne în vederea înlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de filipartizan.ro în acest caz.
-Adresa pentru retur: Bulevardul Pandurilor,Nr.11,Ramnicu Valcea 240312,Judetul Valcea
-Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând pașii mai sus menționați. Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face în termen de 30 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renunțare / returnare.
-Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (de exemplu, suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri etc. fără ca acestea să fie aduse la conformitate.